dimecres, 29 de febrer del 2012

Buscar o no buscar

No tinc gaire temps per escriure el que penso sobre els temes que m'interessen i sobre els quals m'informo i tinc les idees formades, mai completes, sempre en fase de creixement. Tot allò que té a veure amb l'adopció m'interessa de manera natural des de fa molts anys. He participat en els fòrums més actius sobre el tema, els llocs on realment les famílies trobem informació i suport mutu. He conegut, a vegades només virtualment, persones amb qui comparteixo gairebé sempre la manera d'entendre les coses.
Avui he llegit l'entrada del Roberto en el seu blog Adoplandia i crec que ha escrit el que jo també penso sobre la recerca dels orígens de les nostres filles adoptades. Nosaltres vam fer la recerca de la família que va acollir la Farners durant 15 mesos i la vam trobar. Ens cartegem i és una relació especial per la nostra filla que nosaltres creiem important. Ara estem buscant la família que potser va acollir la Txell durant sis mesos. Però no anirem més enllà. Només si elles volen algun dia. Si voleu llegir l'opinió que comparteixo, us poso l'enllaç (gràcies, Roberto!):
http://adoplandia.blogspot.com/2012/02/uno-que-no-busca.html

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada