dissabte, 7 d’abril del 2012

Siau!


Lady Bug Note Generators


Doncs això, que tanquem el blog. El vam crear per comunicar-nos des de la Xina amb tothom qui volgués seguir-nos. També vaig pensar -perquè la que escric sóc jo, l'Esther- que m'agradaria utilitzar aquest espai per expressar algunes reflexions sobre les coses que ens van passant. Abans ho feia escrivint en altres espais, en fòrums, per correu... Però la veritat és que ara no tinc temps per gaire res. Amb prou feines puc penjar alguna foto i escriure una ratlla. No és la idea que tenia, perquè això ja ho puc fer a través del facebook. Prefereixo tancar la barraqueta per no estressar-me més del compte.
Moltes gràcies per seguir-nos. Sé que sou uns quants, tot i que esteu ben calladets ;-)
Fins aviat!

2 comentaris:

  1. Hola Ester i família,
    És una pena que deixis el blog, m'agrada veure-les créixer... sou una família molt maca. Gràcies per compartir aquesta tercera aventura,
    Fins un altra, Una abraçada i records per la Montse
    Antonia mare de l'Anna Fuyú

    ResponElimina
  2. Gràcies Antònia! Si tens facebook ens podem trobar. L'Anna deu estar súper gran i guapa!
    Petons!!

    ResponElimina