dijous, 22 de setembre del 2011

Dues fotos

Amb l'assignació de la Txell ens van donar dues fotos i una altra de mida carnet, que de fet, és un retall d'una de les dues primeres fotos. Només dues imatges semblants, del mateix dia, al mateix lloc. No ens diuen la data de la foto i ho hem de deduir. Es fa difícil sense referències. L'informe mèdic que ens van donar és del 22 de juny, però si les fotos fossin de llavors, la Txell tindria dos mesos i mig. Crec que no pot ser.
Vaja, que vaig fer còpies de les dues fotos i les tinc per tot arreu: a la feina, a l'agenda, al rebedor, al despatx, a la tauleta de nit...
Em sé la Txell de memòria. Amb els dies la seva imatge és més expressiva i sembla que la veig créixer. Sé que quan ens trobem haurà canviat força, però estic convençuda que la reconeixerem de seguida.
Cada dia es fa més insuportable l'espera. Ja només queden 21 dies per agafar l'avió cap a Beijing. La Farners cada matí em recorda els dies que queden.
I tenim un munt de feina!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada