dimarts, 4 d’octubre del 2011

Marxem la setmana que veeeee

Ja estem de ple amb els preparatius. Marxem la setmana que ve!! Estic fent llistes de coses que ens caldran. Com jo ho guardo tot, he pogut recuperar les llistes del 2005, de quan vam anar a buscar la Farners. M'ha anat molt bé trobar-les perquè llavors jo estava molt lúcida, amb la ment més clara... jajaja... He pensat: caram, sí que vaig tenir bones idees... Però és clar, ara ens enduem més coses per les nenes. Nosaltres poquíssima roba, molt còmoda i ja rentarem. Les nenes, però, aniran més ben equipades. I a part, ens enduem moltes coses per la Txell: bibis, pitets, potitos, llet, cereals, xumets, cremes, roba i calçat de talles diferents, la motxilla, alguna joguina... Teníem de tot al garatge, en capses, i ara ho hem recuperat, netejat i col·locat. Una feinada que fa molta il·lusió.








Ara cal que vigilem amb el pes de les maletes. Crec que no tindrem problemes.

Hem anat al metge i a la pediatra per tal que ens llistin una farmaciola essencial, per sortir del pas. Déu n'hi do! He tret medicaments de les capses per evitar tant volum. Espero no haver de fer servir res de res.
Encara hi ha moltes cosetes per lligar, però aquesta setmana ho tindrem tot a punt. És tranquil·litzador. He passat unes setmanes molt dolentes, veient com el temps no passava i sense poder fer res. Ara és diferent: em falten hores!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada